woensdag 2 mei 2018

TROOSTVRIENDJE


 Volg deze link voor het haakpatroon van het troostvriendje.
ook wel zorgenvriendje genoemd.                                                  



 http://haakmuts.blogspot.nl/2014/07/zorgenvriendje-met-patroon.html






Ik heb in plaats van een rits gekozen voor knopen.
Onderstaand briefje heb ik gemaakt voor de ontvanger van het "vriendje"

Hallo

Ik ben je Troost vriendje. Je mag zelf bedenken welke naam je me geeft.                                                                                      Bij mij kun je al je geheimpjes of problemen kwijt en troost zoeken.                                                                                         Ik ben een vriendje waar je alles tegen kunt zeggen.                      Als je de knopen open maakt, zie je mijn mond.
Je kunt er briefjes met geheimen in stoppen. Of opschrijven waar je verdrietig over bent.                                                                                                                                                                         Knopen dicht, en de mond is op slot.                                                                                                Tenzij papa en mama het geheim mogen lezen om te helpen.  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten